среда, 7. фебруар 2018.

Čorba od koprive


Potrebno je : 3 kašike mlade koprive ,1 veza mladog luka , 1 kašika ulja , 1 kašika kukuruznog griza  , 1 jaje , malo soli , bibera , aleve paprike po želji .


Priprema Ugrejati sud sipati ulje i mladi luk ,prodinstati i dodati koprivu seckanu . Kad se zajedno prodinsta ,posuti kašikom kukuruznog griza ,naliti sa 1.2 l vode ,prokuvati posoliti i pobiberiti . Jaje umutiti viljuškom pa preko viljuške sipati u čorbu i prokuvati .


 


   Ovaj recept sam našla i nije mi jasno šta će tu griz i šta će jaje ali ok .Ja inače kuvam to ovako : Naseckam sitno belog luka , prodinstam i dodam seckanu koprivu pretodno samo malo prokuvanu ,koliko da se popari , što možete i vrelom vodom , Kašiku ili dve brašna u zavisnosti koju količinu kuvam ,sipam vode  ,kuvam dok provri i dodam vegetu i so . U zavisnosti od raspoloženja nekad brašno dodajem na kraju ,kad voda provri  razmutim brašna koliko mi je potrebno u hladnoj vodi i sipam u čorbu . Dobijete jednu brzu i veoma ukusnu čorbu koja može da se jede i hladna , što moja deca više vole,Kažu kad je vruće da ih žari .


 


                                                                      Prijatno !

Нема коментара:

Постави коментар